pühapäev, 16. november 2008

Nii nii, pikk aeg on möödas viimasest postitusest. Mu arvuti on paranduses-just see ongi see paha põhjus. Palju asju on juhtunud. Ei saa üle ega ümber sellest, et minu rahakott varastati mul kotist ülekäigurajal nigu niuhti. Kellega igapäevaselt oma elu jagan, need saavad aru miks see asi tegelikult irooniline oli ning miks mul kõik vajalikud käigud juba selged olid. Vanajumal vist karistab millegi eest... Igatahes veel samal ööl helistas üks onu tänavapuhastusteenistusest ja ütles et nad leidsid mu rahakoti tänavalt. Raha polnud muidugi enam. Aga paras sellele sitapeast vargale...mu kukruke sisaldas ainult u. 30 krooni. ÄRA SIIS TULE MINUGA JAMAMA. KRETIIN SELLINE!!!!! Ma olen nii vihane selle varga peale. Jobu. Teisipäevaks peaks mu pass kodust linna jõudma. siis saan oma kaardid lahti teha ja taas oma raha peal elama hakata. ja uue id-kaardi pean tegema. oioioioioioi...


Midagi head ka. otsustasin see aasta oma sünnipäeva pidada. Teen seda siinsamas korteris. Vabandan väga nende mõningaste lähedaste sõprade ees, keda ma ei kutsu. Tegemist on nädalasisese üritusega ja te peate ju koolis käima:D. Ning kahjuks pole mu korter kummist seinadega. Ehk siis...piiratud arv külalisi. Väbandan veelkord ja palun, et te pahased poleks. Aitäh:)

Kommentaare ei ole: