pühapäev, 2. november 2008

Mõnus:)



Ärkasin täna kell 10.00. Sellest võib järeldada, et ma ei käinud eile väljas. Alguses kutsusin Ojarit...ta väga ei viitsinud, kuid lubas mõelda. Hiljem kutsus mind, aga ma väga ei viitsinud ja lubasin mõelda. Veidi irooniline kui nüüd aus olla. Aga ta teab, et see polnud meelega tehtud:). Olin eelmise õhtu seiklustest väsinud ning mu süda murtud kuna lisaks kõigile muudele Angeli draamadele, kadus mu müts seal ära. Sweet...



Just selline...









Anyways. Ärkasin. Sõin. Ja otsustasin koristama hakata. Meeletu. See võttis täna üllatavalt kaua aega. kell oli 17.00 kui lõpetasin. Riinu ja Tõnis läksid Jõgevale. Olen üksi kodus. Sõin. Vaatasin South Parki, Simpsoneid ja Ameerika superstaari. Nüüd ootan Laulud tähtedega. Hakkan oma mehel kaasa elama:D.
Homme peab jälle kooli minema. Ainuke hea asi selle juures on fakt, et ma näen Väikest jälle. Nädal on liiga pikk aeg:)


Kommentaare ei ole: