kolmapäev, 26. november 2008

Käisin eile jälle Marekuga kinos. Ojari oli ka meiega seekord. Vaatasime kärbseid. Üsna naljakas oli:D - Algas hetkega mil Ojju need prillid ette pani, Edasi muidugi see, et no kui Ojari naerma hakkab, hakkan ju mina ka. Ja meie kummagi naer ei ole just eriti vaikne. Siis need niiöelda lendavad asjad...hakkasime siis Ojariga neid püüdma. Aga minu ees istus üks onu, kellele ma oleks ilmselt pidevalt vastu pead löönud, aga Marek oli vist sunnitud mu liigutusi takistama, kuna muidu oleks natuke pahasti läinud:D. Tore oli...

Täna ostsin endale Rolfi ja Nele-liis Vaiksoo jõuluplaadi. Põhimõtteliselt pole mina mingi kritiseerija ja no kuidas saaksingi ma tema kohta midagi halba öelda:D. Lihtsalt ühest laulust ootasin veidi enamat. Aga muidu väga hea. Midagi teistsugust.

Kommentaare ei ole: