neljapäev, 13. märts 2008

Algus

Minu esimene blogi...
Natuke naljakas on. Just alles mõni tund tagasi vaatasin Gerlit, kuidas ta läks jälle kellegi postitust lugema ja mõtlesin, et milleks. Siis aga tekkis tahtmine ka seda teha...ise midagi kirjutada.

Homme saab koju. Ja vaheaeg algab. Tore. Mõni mutt mu kõrvalvoodist otsustas kaheks nädalaks Iirimaale minna. Ei no tore onju. Mina passigu siin Eestimaal ja õppigu. Ei tegelikult on mul hea meel tema üle. Lihtsalt kade olen.

Ja paha tuju on ka. Kaks viimast päeva pole mitte olnud plaanipärased. Jukka tahtis mind eile svenska tunnist välja visata. Täna polnud kah midagi rõõmustavat. Ei saa mitte aru inimestest, kellega justkui saad hästi läbi ning üritad neid isegi kaitsta, sulle heast peast lihtsalt näkku kargavad. Võib-olla polnud see nii mõeldud, aga kukkus halvasti välja küll. Üks asi on arvamuse avaldamine ja ka teiste arvamuste aksepteerimine, teine aga lihtsalt peale käratamine. Üsna õõvastav hetk oli. Vihast tuli pisar silma...

Aga muidu on tore. Mõtlen eesootavale õpinguid täis vaheajale hehe:)

x

Kommentaare ei ole: